איטום גגות במודיעין

עבודת איטום גגות במודיעין-נטו זיפות ואיטום

בחורף שעבר, לאחר שבוע של גשמים מאסיביים, הוצפה נטו זיפות ואיטום בטלפונים  מנפגעי הגשמים. אחת השיחות שקיבלנו היתה מבעל דירת דופלקס במודיעין, שנבנתה לפני כ-10 שנים. אך רק לאחר שבוע של גשמים רציניים, כמו שלא נראה במחוזותינו כבר כמה שנים טובות, בעל הדירה גילה כמה וכמה כתמי רטיבות בתקרת הקומה התחתונה של הדופלקס שלו. החיפושים שלו אחר קבלן איטום גגות במודעין שיבחן את המצב וידאג לתיקון מהיר ואיכותי.
היה ברור כי המרפסת החיצונית / גג הבניין שמהווה חלק ניכר משטח הקומה השניה בדירתו סובלת מאיטום גג לקוי. למרות שחברתינו כבר ביצעה כמה וכמה עבודות זיפות גגות במודיעין, כאן נבחרה שיטה אחרת לאיטום – שימוש ביריעות ביטומניות. שיטה זו מתאימה לאיטום גגות מהיא ואפקטיבי. אך המקרה שהזה לצערינו על מנת להבטיח תוצאה טובה יותר ועל מנת למנוע איטום חוזר בכמה שנים הקרובות היה צורך בהרמת הריצוף במרפסת על מנת להניח את היריעות הביטומניות.

D1000005-300x225

הצורך בעבודה הנוספת של הרמת הקרמיקה והחזרתה למקום, לצערינו מאריכה את זמן האיטום, אך זה רק מדגיש את החשיבות הרבה של איטום התחלתי איכותי בבתים פרטיים ומבנים ציבוריים. עבודות איטום הגג במודיעין הסתיימו תוך כ- 48 שעות (לא כולל החזרת הריצוף למקומו), ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח, שזכה לעבודה איכותית, מהירה ועם חומרים איכותיים בעלי תו תקן ישראל.

להערכה ויעוץ חינם במודיעין התקשרו היום 0526779539