הטכנולוגיה הייחודית שלנו

הטכנולוגיה הייחודית שלנו לאיטום זול במיוחד עם איכות גבוהה

הטכנולוגיה הייחודית החדשה שלנו לתיקון גגות ישנים מכוסים בזפת או יריעות ביטומניות.

טכנולוגיית תיקון היא התחממות הגג לכל העומק עד פני השטח בטון הגג ע"י ציוד מיוחד ללא שימוש באש פתוח.

בתיקון ללא סיכוני הידלקות ושרפה. עומק החימום וההתכה של האיטום הישן עד 5 ס"מ ויותר, מה ששווה ל5 שכבות של יריעות ביטומניות. אנחנו לא קונים ולא משתמשים בכבישים חדשים וחומרי איטום, לכן התיקון שלנו הוא זול. לעתים קרובות על הגגות הישנים יש צורך להסיר את השכבה הישנה של איטום. אך הודות לציוד שלנו אנחנו יכולים לבצע תיקונים ביום אחרי הגשם או בחורף בטמפרטורת עד לכידהל-15 מעלות ובקיץ עד ל-40+ מעלות. צוות של 3 אנשים ביום אחד מסוגלים באופן מוחלט לתקן ולשחזר את הגג הישן בשטח עד 150 מ"ר. בתיקון הראשוני אנו מבצעים הערכה למצב הגג: מספר שכבות של יריעות ביטומניות עד לבטון, נקבעים מקומות ההצטברות לחות בין השכבות, מצב של יריעות ביטומניות וזפת, מצב התנפחות ונוכחות אוויר מתחת לאיטום.

 

ביצוע עבודה: פני השטח של האיטום הישן מנקים ביסודיות מזבל. הכנת שטח טיפוסית מורכבת בפתיחת נפיחויות, בועות ויצירת חורי ניקוז. כאשר מספר שכבות של יריעות ביטומניות מעל 12 או עובי קרום הגג מעל 10.5 מ"מ מבצעים הכנת שטח נוסף מיוחד.נטו

חימום חלק מהגג ישן ע"י ציוד נדחס ע"י רולר כבד, מסירים פגמים האפשריים של קרום הגג: נפיחות, בועות אוויר ומים, סדקים, שברים, קורה התייבשות של השכבה העליונה ושכבות הפנימיות של האיטום. שטח יריעות ביטומניות הופך לשכבה אחת מונוליטית.

 

גג כמו זה לא ישרת במשך שנים רבות, אבל יכול להיות גם בסיס לכל חומר קירוי חדש (יריעות ביטומניות, איטום ). בסיום העיבוד פני השטח של גג מחודש משריינים (מחזקים) או מכסים ב-PVC אקרילי, איטום פוליאוריטן, איטום ע"י סיד לבן.

במקום גג הישן אתם תקבלו כיסוי גג עמיד למים באיכות גבוהה, אשר אינו מחייב תיקון במשך 10 שנים בעובי מ 5 מ"מ עד 50 מ"מ בעלות מינימאלית.

לכידה1 Foto 111