זיפות ואיטום גגות באשדוד

איטום גגות באשדוד – נטו זיפות ואיטום

מכיוון שנטו זיפות ואיטום החלה את דרכה דווקא בעיר אשדוד, לא מעט מעבודות האיטום הראשונות שביצענו תוכלו למצוא דווקא כאן. בשנים האחרונות אשדוד מתפתחת ללא הרף, ולחברתינו פונים הן בעלי בתים פרטיים שבנו את ביתם בעיר הנמל לפני שנים רבות, והן בעלי מבנים מסחרים באזור התעשיה הקלה בעיר. כל אחד מהם מחפש שירות אחר – בעלי הבתים מתעניינים באיטום גגות ומרתפים ובזיפות גגות חוזר, ואילו בעלי מלאכה זקוקים לפתרון מהיר לגג דולף בחורף או לחניה מוצפת.

321_zpsa5e2f13d-e1376722445454

 בנטו זיפות ואיטום יודעים להתאים פתרון לכל בעיה בהתאם לדרישת הלקוח. למי שמחפש פתרון מהיר, ועמידה בלוח זמנים צפוף הוא קריטריון עיקרי שלו בבחירת קבלן איטום, נוכל להציע לו איטום גגות באשדוד בעזרת יריעות ביטומניות. יריעת האיטום נוחה מאוד לעבודה, ומאפשרת לסיים את עבודות האיטום בצורה יעילה ומהירה. אך מי שמחפש לא רק עבודה איכותית ומהירה, אלא איטום גג שיחזיק כמה שנים, אנו נמליץ דווקא על זיפות גגות. זיפות גגות באשדוד הוא המומחיות שלנו, ולמרות שזיפות, לפי טענת אנשי איטום רבים, יעלם מהעולם בעתיד הלא רחוק מדי, כרגע הוא נותן פתרון מצויין לאיטום הבית.
גם בתחום איטום ותיקון אספלט אנו יכולים להציע לכם פתרון מהיר ואיכותי. הודות לטכנולוגיות מתקדמות תיקון אספלט אנחנו יכולים להציע תיקון בורות אספלט ואיטום חניות באשדוד.

להערכה ויעוץ חינם בתל אביב התקשרו היום 0526779539