תיקון אספלט בתל אביב וחיפה

תיקון אספלט בתל אביב וחיפה – נטו זיפות ואיטום

איטום ותיקון חניה, כביש, דרך גישה או אפחלו גשר בצורה איכותית זו עבודה לא פשוטה ומאוד לא זולה. תיקוני דרכי גישה בכל חלקי הארץ כולל תיקון אספלט בתל אביב, חיפה או כל רחובות בשיטה יחודית זה מה שמציעה לכם חברת נטו זיפות ואיטום!
לצערינו המענה היחיד שניתן כיום לאיטום אספלט בישראל הוא פירוק כל השטח הזקוק לאיטום או חידוש, איטום המשטח בשיטות איטום המוכרות כיום, בעיקר איטום ביריעות ביטומניות, ואז סלילה מחודשת של החניה או הכביש. עקב העלויות הגבוהות והזמן הממושך שהתהליך לוקח, בו לא ניתן להשתמש בחניה, רבים מעדיפים לא להתחיל בו כלל ולהמשיך ולסבול את האי נוחות של בורות וסדקים בחניה.
הטכנולוגיה שבידינו מאפשרת לקצר את התהליך משמעותית ואף להוזיל אותו. ההבדל המשמעותי בעלות, והעובדה שהעבודה לתיקון אספלט לוקחת רק כ-20 דקות מאפשרת לנו להציע לכם שירות עם ערך מוסף.

 

תיקון אספלט בת"א

תיקון אספלט בחיפה

גם כאשר מדובר בתיקונים באיזורי תעשיה כמו תיקון אספלט בחיפה למשל, בה יש איזור תעשיה די גדול, מצריך חומרי גלם איכותיים, כי החניות והכבישים באזור צריכים לעמוד בעומס רב יותר מאשר חניות פרטיות או דרכי גישה קטנים באזורים עירוניים. פקטור נוסף החשוב לא פחות כאשר מדובר באזור תעשיה הומה הוא זמן התיקון. כמו שציינו קודם, ניתן לפתוח את החניה או הכביש, שעבר זה עתה חידוש ואיטום בטכנולוגיות היחודיות שאנו מציעים, מיד עם סיום העבודה.
התקשרו עוד היום להערכה חינם 050-8092822  אנחנו לשירותכם עד 23:00