איטום מרתפים בתל אביב

איטום מרתפים בתל אביב – נטו איטום וזיפות

חברת נטו זיפות ואיטום מתמחה באיטום מרתפים הן בשלבי הבניה, איטום חיצוני והן באיטום מרתפים פנימי,כאשר יש צורך בתיקון האיטום הראשוני הלקוי. כאשר מתגלים סימני רטיבות במרתף ביתי, בד"כ, שילוב של איטום חיצוני לקוי ועליית מפלס מי התהום עקב גשמים בחורף אנחנו נקראים לאבחן את חומרת הבעיה ולהציע פתרון מתאים שיפתור את הבעיה בצורה יעילה ביותר ובעלות מינימלית.
בחורף האחרון קיבלנו כמה וכמה טלפונים מבעלי בתים פרטיים בגבעתיים, רמת גן ותל אביב שהתלוננו על מי גשמים שחדרו למרתף עקב איטום לקוי, ועלו אף עד לגובה הפנלים. כאשר הגענו לטפל באיטום מרתפים בתל אביב, בעל הבית לא היה מודע לכל תהליך האיטום השלילי (שם נוסף לאיטום מרתפים פנימי בו משתמשים מומחי  איטום). הצורך להורדת הטיח והטיט מהקירות והפגיעה האפשרית בריצוף המרתף בעת הסרתו, היו רק חלק מהוצאות שציפו לו בנוסף לעלות האיטום. אך על מנת להבטיח תוצאה טובה שתפתור את בעיית הרטיבות במרתף אחת ולתמיד, קבלן האיטום חייב לבצע איטום על בטון גלוי.
כקבלן איטום בעל נסיון של למעלה מ-20 שנה, אני מאוד ממליץ לכל בעל בית שנמצא בשלבי בניה להקפיד מאוד על איטום חיצוני בעת הבניה. אל תתביישו לדרוש בדיקת איכות ואחריות מלאה, כי איטום חיצוני יעיל ומקצועי ימנע  מכם עלויות מיותרות של תיקון איטום המרתף בהמשך

לדוגמאות לעבודות איטום מרתף, איטום גגות ותיקוני אספלט בת"א בקרו בגלריה שלנו

להערכה ויעוץ חינם בתל אביב התקשרו היום 0526779539